Levertijd/Levering

  • Kunnen jullie naar mijn land versturen? Ik woon niet in Nederland. Wat zullen de kosten zijn?

    We kunnen uw Pop Art naar de meeste landen verzenden is GRATIS. Echter, er zijn enkele landen die extra douanegelden bovenop de verzendkosten rekenen. De totale kosten van verzending naar deze landen is {$ ship_remote}. U vindt de volledige lijst van deze landen hier op onze site . Stuur ons een e-mail als u douanegelden moet betalen, zodat wij deze kosten kunnen dekken. De doorlooptijd zal ongeveer hetzelfde zijn voor elk land.

    BACK_TO_TOP
  • Ik bestel meer dan één print. Moet ik voor elk item verzendkosten betalen?

    het vaste tarief dat wij voor verzendkosten rekenen dekt alle items in een bestelling, zodat u geen toeslag hoeft te betalen bij de aankoop van meerdere items.

    BACK_TO_TOP
  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Houd rekening met 4-7 dagen voor levering. Afdrukken duurt ongeveer 2-3 dagen en de verzending kan 2-4 dagen duren.

    BACK_TO_TOP
  • Hoeveel kost een persoonlijke Pop Art afdruk?

    De prijs zal worden bepaald door de grootte van de Pop Art en de lijstkeuze. Alle informatie over de tarieven kunt u hier vinden.

    BACK_TO_TOP

Prijzen en Betaling

  • Om de stijl van mijn foto te veranderen, wil ik er wijzigingen in aanbrengen. Is dit mogelijk?

    Ja het is mogelijk. Drie wijzigingen zijn in de prijs inbegrepen. Vanaf de derde wijziging wordt voor elke extra wijziging €10 in rekening gebracht.

    BACK_TO_TOP
  • Wat zijn de betalingsopties?

    U kunt via Paypal of credit card betalen.

    BACK_TO_TOP
  • Kan ik een cadeaubon kopen? Hoe zal deze geleverd worden?

    Als u een originele Pop Art afdruk aan een vriend of familielid wilt schenken, maar niet zeker weet wat je moet kopen, kan een cadeaubon een goede keuze zijn. We hebben vele verschillende mogelijkheden voor cadeaubonnen, en ze zullen worden geleverd bij de ontvanger door middel van een prachtig ontworpen e-mail. We kunnen ook gedrukte exemplaren leveren via e-mail. U kunt beginnen met het bestellen van uw cadeaubon hier .

    BACK_TO_TOP
  • Ik heb een cadeaubon gekregen. Kan ik deze combineren met een andere aanbieding?

    U kunt een cadeaubon gebruiken of een kortingsbon voor uw aankoop, maar niet beiden. Wij raden u aan om datgene te gebruiken dat u de meeste korting geeft op uw aanschaf. De cadeaubon of kortingsbon die u niet gebruikt, kunt u natuurlijk bij een volgende aankoop gebruiken.

    BACK_TO_TOP
  • Welke valuta accepteren jullie ter betaling?

    Aan het begin van uw bestelling kunt u kiezen tussen de Amerikaanse Dollar, Australische Dollar, Canadese Dollars, Britse Ponden en Euro's.

    BACK_TO_TOP
  • Mag ik betalen nadat ik het eindproduct heb gezien?

    We zullen niet in staat om uw bestelling te accepteren zonder voorafgaande betaling, als gevolg van onze snelle doorlooptijd is de volledige betaling vooraf vereist.

    BACK_TO_TOP

Bestellen

  • Welke verschillende stijlen bieden jullie aan?

    De verschillende stijlen die wij aanbieden zijn gebaseerd op stijlen van de kunstenaars en artistieke bewegingen in de pop art. Als u niet zeker weet hoe de verschillende stijlen zullen uitzien op een afgewerkt stuk, raden we u aan om te kijken naar ons Gallerij , die is voorzien van voor en na foto's van onze pop art prints.

    BACK_TO_TOP
  • Welke stijl zal ik kiezen?

    De stijl die u kiest zal volledig afhangen van uw eigen voorkeuren, of als u een product cadeau wilt doen, van de voorkeur van de persoon aan wie u het cadeau doet. Er zijn verschillende stijlen. Sommige zijn meer "Pop Art" dan anderen, zoals Klassieke pop art , Grafische en Lichtenstein . Opties zoals Color Splash en Vintage zijn beter voor degenen die liever traditionele prints willen, maar dan een beetje anders.

    BACK_TO_TOP

Je foto's sturen

  • Kan ik de originele foto's terugkrijgen als ik deze per post opstuur?

    Ja, zolang je ons maar laat weten dat je de originele foto's graag terug wilt. Maak hier alsjeblieft een notitie van in de commentaarsectie op de bestelpagina. Zorg er in elk geval voor dat alle contactgegevens inclusief telefoonnumer en e-mail bij ons bekend zijn, zodat we de foto's direct kunnen terugsturen zodra we deze niet meer nodig hebben.

    BACK_TO_TOP
  • Naar welk e-mailadres kan ik mijn foto sturen?

    Het adres om foto's naar te verzenden is sales@schilderjeleven.nl

    BACK_TO_TOP

Foto keuze

  • Mijn foto is misschien te beschadigd om voor Pop Art te gebruiken. Wat kan ik doen?

    Fotobewerkingstechnologie is een prachtig hulpmiddel, en het proces van herstel van oude of beschadigde foto's is nog nooit zo eenvoudig geweest. Maar elk geval is anders. Wij bieden een gratis foto consultatieve dienst aan die u kunt gebruiken om te bepalen of uw foto geschikt is om te worden gemaakt in een Pop-Art print. Neem contact met ons op via e-mail op voorhand en wij zullen u laten weten of het mogelijk is voordat u uw bestelling plaatst.

    BACK_TO_TOP
  • Moet mijn foto een bepaald formaat hebben?

    Foto's moeten worden opgemaakt als .jpg,.gif,.bmp of.tiff afbeeldingen voor het beste resultaat, hoewel we foto's van bijna elk formaat accepteren. Zorg ervoor dat u ons de beste kwaliteit en hoogste resolutie foto's stuurt die u heeft. Als u hulp nodig heeft met het bepalen uw foto geschikt is voor een Pop-Art print, stuur ons dan een e-mail voor meer informatie.

    BACK_TO_TOP
  • Kan ik elke foto opsturen die ik heb? Hebben jullie beperkingen?

    We proberen flexibel te zijn als het gaat de foto's van klanten, maar sommige foto's zullen voor betere Pop Art afdrukken zorgen dan anderen. Er zijn een paar richtlijnen die u in gedachten kunt houden bij het kiezen van de foto voor uw drukwerk.

    BACK_TO_TOP

Foto aanpassingen

  • Veel van de Pop Art afdrukken in jullie gallerij hebben geen achtergrond of een artistieke achtergrond. Doen jullie dit ook met mijn afdruk?

    Het hangt er helemaal vanaf welke stijl u kiest, en wat uw voorkeuren zijn. Houd in gedachten dat sommige foto's met drukke achtergronden geen goede resultaten leveren als pop art afdrukken. We raden daarom aan om de achtergrond te vervagen of te elimineren om een beter eindresultaat te krijgen.

    BACK_TO_TOP
  • Welke andere aanpassingen kunnen jullie doen?

    Het is moeilijk om te zeggen wat we kunnen doen zonder dat we de foto vooraf gezien hebben. Als u bepaalde wijzigingen in uw foto wilt aanbrengen, gebruik dan het opmerkingenveld tijdens de bestelling en we zullen samen met u bespreken wat we kunnen doen. In de Pop Art Photo Prints, die niet in realistische kleurenstijlen zijn, kunt u bijvoorbeeld vragen om uw favoriete kleuren aan de uiteindelijke afdruk toe te voegen. In een zwart-wit foto, kunnen we ook sommige delen in kleur afdrukken of we kunnen voorwerpen of personen verwijderen of toevoegen in foto's als u hierom vraagt.

    BACK_TO_TOP
  • Wat gebeurt er als de uiteindelijke afdruk niet bevalt?

    U zal altijd het laatste woord hebben bij het ontwerpen van uw foto, en wij zullen samen met u eraan werken om het perfecte ontwerp voor uw pop-art afdruk te maken. Aarzel nooit om suggesties te geven over wijzigingen die u zou willen zien. Houd in gedachten dat de grote veranderingen, zoals het verwijderen van een achtergrond, als een van uw wijzigingen telt.

    BACK_TO_TOP
  • Ik wil een combinatie maken van twee (of meer) verschillende foto's in mijn afdruk. Is dit mogelijk?

    Dit is mogelijk en het is een gebruikelijke keuze. Vergeet niet om alle foto's die nodig zullen zijn voor het ontwerp op de bestelpagina te uploaden of naar ons te sturen met een e-mail. Vertel ons ook welke elementen van de foto's u terug wilt zien in de afdruk.

    BACK_TO_TOP
  • Ik heb een zwart-wit foto die ik graag in kleur zou willen hebben. Is dat mogelijk?

    Ja, dit is mogelijk. Wij kunnen uw foto's in kleur maken, maar we hebben informatie van u nodig, zoals haarkleur en oogkleur enz. De Color Splash stijl is erg populair en kan slechts een deel van het beeld in kleur weergeven. Gebruik het opmerkingenveld tijdens het bestelproces om uw wensen aan te geven.

    BACK_TO_TOP

Algemene Vragen

  • Hoe weet ik of mijn bestelling onderweg is?

    U ontvangt een e-mailbericht dat uw bestelling verzonden is, met een tracking nummer.

    BACK_TO_TOP
  • Ik heb mijn bewerkingen van de Pop Art print al afgerond, maar mijn orderstatus geeft niet aan dat het product verzonden is, wanneer zal het klaar zijn?

    Het afdrukproces begint pas als u uw bewerkingen afgerond heeft, zorg er dus voor dat u dit zo snel mogelijk doet. Zodra uw bewerkingen afgerond zijn, duurt het de standaard 3-4 dagen voordat de print verzonden wordt.

    BACK_TO_TOP
  • Wat gebeurt er als ik besluit om mijn afdruk terug te sturen?

    Wij willen dat onze klanten tevreden zijn. Bekijk deze pagina voor ons retourbeleid.

    BACK_TO_TOP
  • Wordt mijn informatie beschermd als ik via jullie site betaal?

    De privacy van onze klanten is een van onze grootste zorgen, dus we zullen uw gegevens nooit verkopen of delen met derden.

    BACK_TO_TOP
  • Ik heb nog steeds vragen. Aan wie kan ik die stellen?

    Bezoek de " Contac " pagina om ons te mailen met uw vragen, of gebruik onze live chat om te praten met een van onze werknemers.

    BACK_TO_TOP